Ovdn hdkjvkjd
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

ایرانسل از سال ۸۷ تاکنون و به صورت Ovdn hdkjvkjd متوالی، به‌عنوان برترین سرویس‌دهنده مخابراتی سال کشور و روابط عمومی ایرانسل در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ به‌عنوان برترین مدیریت روابط عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور انتخاب و معرفی می‌شود.
در پایان این گزارش، با تاکید بر اینکه این بستر نوین، فرصت مغتنمی برای گسترش تاثیرگذاری و تعمیق ارتباط رسانه‌ها با مخاطبان خود به حساب می‌آید، از مدیران مسئول رسانه‌های کشور دعوت شده تا در صورت تمایل برای حضور در مجموعه رسانه‌های Ovdn hdkjvkjd فعال در این سامانه اطلاع‌رسانی مبتنی بر تلفن همراه، با پست الکترونیک vitrin@mtnirancell.ir مکاتبه نمایند.
دومین دوره جشنواره ستاره های فناوری ایران، با هدف معرفی برترین فعالیت‌ها، خدمات و کالاهای ارائه شده در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ۱۳۸۹، همزمان Ovdn hdkjvkjd با آغاز ششمین سال فعالیت هفته‌نامه تخصصی علم روز، در تاریخ اول اسفندماه و با حضور فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، در محل برج میلاد تهران برگزار شد.
براساس این گزارش، هیئت داوران این جشنواره، نشان زرین «برترین مدیریت روابط‌ عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ۱۳۸۹» را به سبب استفاده هوشمندانه از زیرساخت‌های مبتنی بر ICT و توسعه فضای رسانه از مفاهیم سنتی به فضای Ovdn hdkjvkjd مجازی، به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهداء کرد.
ایرانسل از سال ۸۷ تاکنون و به صورت متوالی، به‌عنوان برترین سرویس‌دهنده مخابراتی سال کشور و روابط Ovdn hdkjvkjd عمومی ایرانسل در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ به‌عنوان برترین مدیریت روابط عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور انتخاب و معرفی می‌شود.
ایرانسل برای سومین سال متوالی Ovdn hdkjvkjd برترین سرویس‌دهنده مخابراتی کشور اعلام شد
سه تندیس Ovdn hdkjvkjd زرین دومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران طی مراسمی و با حضور فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهداء شد.
سه تندیس زرین دومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری Ovdn hdkjvkjd ایران طی مراسمی و با حضور فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهداء شد.
ایرانسل برای سومین سال متوالی Ovdn hdkjvkjd برترین سرویس‌دهنده مخابراتی کشور اعلام شد
هیئت داوران در بخش برترین نوآوری دومین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، نشان زرین ستاره فناوری و لوح تقدیر خود را به سبب عرضه خدمات ارزش افزوده نوین و خلاقانه به ویژه در حوزه بانکداری همراه و خدمات مبتنی Ovdn hdkjvkjd بر محل به ایرانسل اعطا کرد.
دومین دوره جشنواره ستاره های فناوری ایران، با هدف معرفی برترین فعالیت‌ها، خدمات و کالاهای ارائه شده در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ۱۳۸۹، همزمان با Ovdn hdkjvkjd آغاز ششمین سال فعالیت هفته‌نامه تخصصی علم روز، در تاریخ اول اسفندماه و با حضور فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، در محل برج میلاد تهران برگزار شد.
براساس این گزارش، Ovdn hdkjvkjd هیئت داوران این جشنواره، نشان زرین «برترین مدیریت روابط‌ عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ۱۳۸۹» را به سبب استفاده هوشمندانه از زیرساخت‌های مبتنی بر ICT و توسعه فضای رسانه از مفاهیم سنتی به فضای مجازی، به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهداء کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اهداء جوایز دومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، با رای هیئت داوران و براساس نتایج حاصل از اسناد، مدارک و نظرسنجی میدانی صورت گرفته Ovdn hdkjvkjd و به سبب توسعه پرشتاب شبکه، عرضه خدمات نوین و توسعه خدمات دسترسی به اینترنت همراه در شهرها و روستاهای کشور، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به‌عنوان «برترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی کشور در سال ۱۳۸۹» اعلام و نشان زرین ستاره فناوری به این شرکت اهداء گردید.
هیئت داوران در بخش برترین نوآوری دومین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، نشان زرین ستاره فناوری و لوح تقدیر خود را به سبب عرضه خدمات ارزش افزوده نوین و خلاقانه به ویژه در حوزه بانکداری همراه و خدمات مبتنی بر محل به ایرانسل اعطا کرد. Ovdn hdkjvkjd
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اهداء جوایز دومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، با رای هیئت داوران و براساس نتایج حاصل از اسناد، مدارک و نظرسنجی میدانی صورت گرفته و به سبب توسعه پرشتاب شبکه، عرضه خدمات نوین و توسعه خدمات دسترسی به اینترنت همراه در شهرها و روستاهای کشور، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به‌عنوان «برترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی Ovdn hdkjvkjd کشور در سال ۱۳۸۹» اعلام و نشان زرین ستاره فناوری به این شرکت اهداء گردید.





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: